2012. szeptember 23., vasárnap

Favourite Design Award - Díj






Sziasztok! Kaptam egy újabb díjat, ám most nem a történetemre, hanem a blogom kinézetére. Köszönöm szépen MinnieMouse!


Dolgod, ha megkaptad:
  • - örülsz neki:D
  • - küldd el 4 blognak
  • - szóljál nekik, hogy tudják hogy kapták  logikus vagyok, nem?:D
  • - válaszolnak azokra a kérdéseimre (lentebb)
  • - akiknek küldik a díjat azoknak röviden, tömören leírják, hogy miért tetszik nekik. (pl: mert kék-zöld és macskák vannak rajta és pirosak szövegben a betűk és tetszik, hogy ki vannak téve a rendszeres olvasók )
  • - ja, és kiteszik a képecskét, amit csináltam:)
  • Ui.: nem a sztori a lényeg, hanem a blognak az összkinézete. Nem a fejlécre gondolok, hanem úgy mindenre. Nem feltétlenül kell olvasni a sztorit. Okés?

Akiknek én küldöm:

Vivi
Rita


Kérdések:


- rendelted, vagy te csináltad? - Rendeltem.
- ha te csináltad, akkor milyen programmal?
  - te meg vagy vele elégedve, javítanál utólag valamit rajta? - Igen, meg vagyok. Nekem nagyon tetszik, szóval köszi még egyszer :P

1 megjegyzés: