2012. szeptember 14., péntek

2. díj



Helló, most még egyelőre nem résszel jövök, de hamarosan érkezik az is!
Megkaptam a második díjamat, köszönöm szépen Edinának!
J

Szabályok:

1. Köszönd meg annak, aki küldte!
2. Válaszolj a kérdésekre!
3. 11 kérdést kell a jelölteknek feltenni.
4. Küldd el a kedvenceidnek.


1.
 Köszönöm szépen még egyszer, Edinának! Aranyos vagy, hogy rám is gondoltál.


2.

 - Ki a kedvenced a bandából?
      Zayn. Igazából nem a természete miatt szeretem jobban. Mind az 5 srácot nagyon szeretem, mindegyiküket más ok miatt. Mindegyikben van valami, ami szerethetővé teszi őket. Csupán azért áll Zayn az első helyen, mert ő tetszik a legjobban.

   - Miért  kezdtél el blogot írni?
     Fogalmam sincs már. Egyik nap unatkoztam, és azt hittem, hogy csak pár napig fog tartani nálam a lelkesedés, de szerencsére nem így történt. Nagyon megszerettem a blogot, és az olvasókat is. Nem gondoltam volna még az elején, hogy ilyen sokan fogják majd olvasni, nekem ez nagyon sokat jelent.

   - Ha bárhol élhetnél akkor hol laknál?
     Nagyon szeretem a tengerpartokat, a napsütést, az éjszakai életet, hogy még éjszaka hajnali 2-kor is flangálhatok a városba rövidnadrágban. Mégis a legjobban talán New York vonz. Nekem az a város csodálatos, imádom. Nagyon szeretnék eljutni oda, legalább pár napra, és remélem, ha egyszer sikerül, nem fogok benne csalódni.

   - Melyik a kedvenc évszakod?
    Tél és nyár. A telet, mert imádom a hóhullást, a karácsonyt, és az egész téli hangulatot. A nyarat szeretem, mert szünet van, partik, strandolás, bulizás, meg minden ilyesmi, és természetesen meleg.

   - Mióta ismered az 1D-t?
    Nem tudok erre választ adni. Fogalmam sincs, hogy mikor hallottam őket először.  Akkor kezdtem őket jobban megismerni, amikor elkezdődtek a trendelések, aztán fokozatosan szerettem meg őket.

   - Ki a kedvenced az 5 fiú közül?
    Ez a kérdés nem ugyanaz, mint az első?

   - Olvasol e más blogokat az 1D-n kívül?
     Igen! Másik nagy kedvencem Justin Biebert. Nagyon rákattantam mostanában, helyesnek találom, jó a hangja, imádom őt. Róla szoktam még, de én igazából bármit elolvasok, ha jól meg van írva.

   - Milyen zenéket szoktál hallgatni?
     Mindenfélét! One Direction, Justin Bieber, Avril Lavigne, Rihanna, Lady Gaga, SP, Selena Gomez, Miley Cyrus és még sok minden. Rockot is szoktam hallgatni, régen nagyon szerettem, és van, amit még most is szívesen meghallgatok!

   - Hogyan ismerted meg az 1D-t?
     Twitterről, ahogy a sok Directioner mindig trendelt.

   - Mi volt a legelső véleményed róluk?
     Nem tudom, de nem igazán rajongtam értük. Nem ők voltak a hibásak, hanem a trendelők. Idegesítettek, hogy mindenhol csak azt láttam 1D1D1D... Látjátok, ezt érjétek el a trendeléssel. Olyanokkal megutáltatjátok, akik nem is ismerik őket. Szerencsére én azért utánuk olvastam, és rájöttem, hogy nagyon jók, de sokan nem teszik!

   - Hiszel a fiú lány barátságban?
     Régen hittem, de miután rájöttem, hogy a legjobb fiú barátom szerelmes belém, én eltaszítottam magamtól. Aztán vettem észre, hogy én is ugyanúgy érzek, de már késő volt. Több hónapja nem beszéltünk egymással.

3.

   1. Szeretnél a későbbiekben is foglalkozni az írással?
   2. Szoktál könyveket is olvasni, vagy inkább csak blogokat?
   3. Szerelmes vagy most? Voltál már az?
   4. Mikből merítesz ihletet? Könyvekből, filmekből, zenékből, a saját életedből, vagy csak új jönnek az ötletek?
   5. Kedvenc filmed, ami egy könyv alapján forgattak?
   6. Ki a kedvenc karaktered a blogodban?
   7. Akarsz menni egyetemre? Ha igen, tudod már milyenre?
   8. Mit szoktál a szabadidődben csinálni? Az íráson kívül.
   9. Volt már olyan, hogy nem akartál írni, de az olvasóid várták az új rész, ezért gyorsan összecsaptál valamit?
   10. Szoktál véleményezni más blogokat?
   11. Téged érdekelnek a vélemények, vagy inkább csak magadnak írsz?
 
4.

Szerintem, akik nagyon megérdemlik ezt a díjat:

1 megjegyzés: