2012. augusztus 8., szerda

Díj

Kaptam egy díjat *-*
Ez a blog első díja, Sunshine-tól kaptam, és nagyon meglepődtem. Köszönöm nagyon-nagyon szépen! :)





1.) Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
2.) A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!
3.) 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
4.) 11 embert meg kell jelölni és linkelni! (Nincs visszaadás/visszajelölés)


1. )

1. Legnagyobb álmom, hogy elmenjek New Yorkba és Los Angelesbe.
2. 5 évig jártam zeneiskolába, zongorázni tanultam. Van egy gitárom is, de azon nem tudok játszani.
3. Kedvenc tantárgyam a történelem, ami furcsa, mert kb. 2 éve még utáltam.
4. A legjobban az egész világon a fizikát utálom és a mosogatást. :D
5. Van egy kutyám, már 3 éve. Nagyon szeretem.  
6. 10 éves koromig csak fiú barátaim voltak. Nem szerettem a lányokkal barátkozni, mert utáltam a lányos játékokat. Mindig a fiúkkal fociztam.  
7. Régen pszichológus akartam lenni vagy ügyvéd. Most újságíró vagy műsorvezető.
8. Egy kötelezőt olvastam el, Az ember tragédiáját. Amúgy imádok olvasni, de csak romantikus könyveket.
9. Imádok zenét hallgatni, de sokszor szükségem van a csendre, és olyankor idegesít.
10. Kedvenc számom a 6.
11. Imádom a meleget, de a tél szebb szerintem.

2.)

Ki inspirált az írásra?
A többi történet, amiket itt olvastam a neten. 11 éves koromtól olvastam és 15 éves koromiban én is kedvet kaptam hozzá.

Vannak "rituáléid" amikor írsz (pl. zenehallgatás stb.)?
Igen, általában szoktam zenét hallgatni. De amikor valami fontosabb részt írok, akkor inkább a csendet szeretem.

Mikor kezdtél el írni?
Tavaly nyáron.

Milyen könyv vagy film szereplőjének a bőrébe bújnál szívesen?

Talán Alice bőrébe az Alkonyatból. Szerintem nagyon aranyos csajszi, és olyan szabad. Élvezi az életét. Az örök élet is vonz, főleg ha az olyan tökéletes lehet, mint az övé.

Szeretnéd néha visszapörgetni az időt?
Igen, nagyon. Nem tudom, hogy másképpen csinálnám-e a dolgokat, de szívesen átélnék pár dolgot újra.  

Ha bárhol élhetnél a világon, hol élnél?
New York, vagy Los Angeles.  

Volt már olyan, hogy kívántál valamit és valóra vált?
Igen!

Komolyan szeretnél foglalkozni az írással?
Igen. Szeretnék könyvet kiadni, vagy újságíró lenni.

Melyik napszak a kedvenced?

Este. Tudom, hogy olyankor már nem vár rám semmi, csak az, hogy lefekszek az ágyba, és alszok. Jó érzés, amikor tudod, nincs semmi dolgod, csak pihenni,

Ha most kívánhatnál valamit, és valóra válna, mit kívánnál?
Azt, hogy még a nyári szünetben elmehessek valahová legalább 1 hétre kirándulni.

3.)

1. Mikor szoktál általában írni? Milyen napszakban?
2. A történet már előre meg van a fejedben, vagy mindig akkor találod ki a következő részeket, amikor írsz?
3. Milyen könyveket szoktál olvasni?
4. Szerinted mitől jó egy történet vagy egy oldal?
5. Elszomorít a negatív kritika, vagy nem törődsz vele inkább?
6. Magyar írók közül van kedvenced? Mi a kedvenc magyar könyved?
7. Mennyi ideig tart általában ameddig megírsz egy fejezetet?
8. Mi az 3 szó, amivel jellemezni tudnád a történetedet?
9. Hány éves voltál, amikor elkezdtél írni, és most hány éves vagy?
10. Szerinted mi a legjobb dolog az írásban?
11. Volt már olyan, hogy nem akartál írni, és azon gondolkoztál, hogy esetleg befejezed?

4.)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése