2012. augusztus 10., péntek

30. rész



(zene)

Nem voltunk sokáig a teraszon, mivel elég hűvös volt, ezért Zayn mondta, hogy menjünk be. A többiek még mindig a nappaliban gubbasztottak, de a tv nézést már felváltották Xboxozásra.
Amikor beléptünk a szobába Danielle rögtön felkapta a fejét, és mosolyogva nézett ránk.

- Minden rendben? – kérdezte.
- Igen. – bólintottam mosolyogva, majd leültem mellé, magammal húzva Zaynt is, de ő már a játékra figyelt, amit a fiúk játszottak.
- Akkor jó, örülök neki.
- Én is. – vigyorogtam.

Szinte majdnem egész délután a nappaliban voltunk, és végül én és Danielle is bekapcsolódtunk a játékba. Igazán jól szórakoztunk mind a heten, de nálunk nem tartott olyan sokáig a lelkesedés, mint a fiúknál, főleg mivel mindig megvertek minket a játékban, így inkább otthagytuk őket és kimentünk a konyhába.

- Mit szólnál, ha csinálnánk sütit? – kérdeztem hirtelen.
- Oké, én benne vagyok. – csillant fel a szeme.
- Szuper, akkor idehozok egy laptopot, és keresünk valami jót. – álltam fel, és kimentem a nappaliba, szétnéztem, és az asztalon megláttam Harry gépét. – Harry, elvehetem? – kérdeztem, és közben odamutattam a készülékre.
- Aha. – bólintott, így felkaptam és már ott sem voltam.

- Én valami csokisat szeretnék. – mondtam, miközben vártuk, hogy bekapcsoljon a laptop.
- Oké, nekem mindegy. – vont vállat, majd leült mellém.

Szerencsére a gép hamar bekapcsolt, és már épp rá akartam kattintani az internetre, amikor Danielle megfogta a kezem.

- Várj! – szólt.
- Mi az? – néztem rá értetlenül, ő pedig rámutatott egy ikonra.

Vigyorogva néztem vissza rá, de kicsit értetlenkedve is, ugyanis az ikon neve csak egy kis szívecske volt.

- Megnézzük? – kérdezte suttogva, hogy még véletlenül se hallják meg a fiúk.
- Nem tudom. Kiakadna, ha megtudna.  
- Ugyan már, nem fogja. – rázta a fejét.
- Hát jó. – egyeztem bele hamar, mivel engem is hajtott a kíváncsiság.

Mielőtt rákattintottam volna, azért a nappali felé néztem, de ugyanúgy ültek ott, így megnyitottam az albumot. Nagyon meglepődtem azon, amit ott találtam, ugyanis egy lányról volt ott több kép is.
Kinagyítottam az elsőt, és szépen sorban megnéztük mindet.  Volt, amin a lány csak egyedül volt, de sok olyan is, amin Harryvel voltak ketten. Csókolóztak, ölelkeztek, vagy csak mosolyogtak a kamerába.

- Ez kicsoda? – kérdeztem suttogva.
- Fogalmam sincs. – rázta ő is a fejét hitetlenkedve.
- Szerinted a srácok tudják?
- Nem hiszem. Liam elmondta volna nekem. – ráncolta a szemöldökét.
- Érdekes, hiszen alig jár el egyedül, meg nem tudom. Én nem vettem észre, hogy lenne valakije. – mondtam halkan. Már épp válaszolt volna, amikor Louis jelent meg a konyhában.

- Hát ti mit csináltok? – kérdezte.
- Semmit. – vágtam rá, és gyorsan kimentem az albumból, majd rákattintottam a netre.
- Csak úgy gondoltuk csinálunk valami sütit, de nem tudjuk, milyet ezért szétnézünk. – tette hozzá Danielle.
- Répatorta? – csillant fel a szeme.
- Nem. – mondtuk egyszerre, mire neki lekonyult a szája.
- Kár. – ment oda a hűtőhöz, majd kivett belőle egy kólás üveget.
- Oh, és Lou. – szóltam utána, amikor már ment volna vissza. – Ne mond el Niallnek, mert akkor 5 percenként be fog jönni, hogy mikor lesz kész.
- Oké. – nevette el magát, aztán már ott sem volt.

Végül a képekről nem nagyon beszéltünk többet, majd miután megtaláltuk a megfelelőt, elkezdtük csinálni. Csak egy könnyűt választottunk, ami hamar kész van, és nem kell hozzá sok minden. Érdekes volt, mert én még soha nem csináltam egyedül sütit, csak anyukámmal, és Danielle bevallása szerint még ő sem. Reméltük, hogy jó lesz, de ha nem, ez az egy óra már akkor is megérte, mert nagyon jól elbeszélgettünk közben.

A süti már a sütőben volt, és elpakoltunk a konyhában, amikor éreztem, hogy két kar fonódik a derekam köré.

- Mit csinál a világ két legszebb nője? – mondta Zayn a fülembe, és éreztem, ahogy lehelete a nyakamat cirógatja. Ettől azonnal kirázott a hideg, és csukott szemmel élveztem.

Danielle csak felkuncogott mellettem, én pedig odafordultam a szerelmemhez, és egy puszit nyomtam a szájára.

- Meglepi. – suttogtam, noha biztos voltam benne, hogy tudja mi az, mivel érezni lehetett az illatát.
- Szeretem az ilyen meglepetéseket. – nevetett, majd rögtön meg is csókolt.

- Haver, mondtam, hogy süti illatot érzek. – hallottam meg Niall hangját, egész közelről.

Eltávolodtam Zayntől, és láttam, hogy Louis nevetve takarja el az arcát, és ettől én is felnevettem.

- Nemsokára kész. – mondtam. – Remélem finom lesz.

- Ha ti csináltátok, biztosan. – mosolygott Liam, és kapott egy puszit Danielletől.

A süti finom lett, jobb, mint amilyenre gondoltunk, mindenkinek ízlett. Főleg Niallnek. Miután kész lett a nappaliba mentünk mind, és tv-t néztünk. Szinte az összes elfogyott, a fiúk majdnem mindet megették, de mi örültünk neki. Ez csak azt bizonyította, hogy tényleg finom volt. Késő estig néztük a filmeket, aztán amikor elfáradtunk, Zaynnel elmentünk a szobámba, és egy gyors zuhany után mindketten az ágyban voltunk. Szorosan hozzábújtam, és mosolyogva aludtam el.

Reggel a telefonom csengésére keltem, felkaptam az éjjeliszekrényről, és kimentem a szobából, hogy Zayn ne ébredjen fel.

- Igen? – szóltam bele, és hallottam, hogy kicsit még rekedt a hangom.
- Szia, Lea. Felébresztettelek? – hallottam meg Mike hangját.
- Igen, de semmi baj. Mit szeretnél? – kérdeztem.
- Az egyik modellem megbetegedett, be tudnál ugrani helyette?
- Persze. – bólintottam. – Mikorra kell a stúdióban lennem?
- Kb. fél óra múlva. Küldök érted egy autót, oké?
- Rendben, akkor gyorsan elkészülök.
- Jó, és köszönöm szépen. – hálálkodott.
- Nincs mit. – mosolyogtam.

Elköszöntünk még gyorsan, aztán letettük. Sóhajtottam egyet, amikor megláttam, hogy még csak fél 9 van, és ásítozva mentem vissza a szobámba, ahol Zayn még édesen aludt.
Halkan kiszedtem egy farmert és egy pólót a szekrényből, majd egy fehérnemű szettet a fiókból, és besurrantam a fürdőszobába. Megmostam az arcomat, a fogamat, felöltöztem és kész is voltam.

A konyhába mentem, ahol csináltam magamnak egy tejeskávét, és miután megittam, elmostam a bögrét, aztán fogtam a táskámat, felvettem a cipőmet és kimentem a ház elé. Nem kellett sokat várnom, egy taxi 2 percen belül leparkolt a ház előtt, majd miután beszálltam, lediktáltam a címet és indultunk is.

- Helló, megjöttem. – mentem oda Mikehoz, aki 4 lánnyal beszélgetett. Mind a négyen köpenyben voltam, gondolom őket is fotózni fogják most.
- Szia, annyira örülök, hogy itt vagy. – mosolygott, megölelt és adott 2 puszit. – Ők itt a lányok, akikkel csináljuk majd a képeket. 

Bemutatkoztak, és én is nekik. Igazán szimpatikusak voltak.

- Milyen fotók lesznek? – fordultam érdeklődve Mikehoz, mire ő kicsit elhúzta a száját.
- Csajok, beszélhetek négyszemközt Leával? – nézett a négy lányra, mire ők már ott sem voltak. Ez nem tetszett nekem. Miért akar négyszemközt beszélni?
 - Szóval, tudom, hogy egyszer már szóba került, és nemet mondtál, de most komolyan csak rád számíthatok. Ha nem így lenne eszembe sem jutottál volna, de nincs más választásom.
- Miről lenne szó?
- Szóval, ezek fehérnemű képek lennének. – mondta bizonytalanul.
- Nem! Felejtsd el. – ráztam tiltakozóan a fejemet. – Ha ezt elmondod, a telefonban be se jövök.
- Tudom, azért is nem mondtam. – nevetett fel, mire én összehúztam a szememet és úgy néztem rá. Nekem ez nem volt vicces. Kirángatott az ágyból, feleslegesen.
- Sajnálom Mike, de nem. – ráztam a fejemet.
- Lea, kérlek. Tényleg nagyon fontos lenne, és nem számíthatok most rajtad kívül senki másra. Ehhez az anyaghoz 5 lány kell, de nincsenek a városban.
- Sajnálom. – vontam vállat.
- Figyelj, több pénzt kapnál érte, és ez lenne az első, és utolsó eset. Kérlek. Semmi gáz nem lenne, csupán pár kép. Olyan, mintha fürdőruhában fotóznának.
- Mike, ne csináld már. – húztam el a számat.
- Kérlek. – nézett rám könyörgően.
- Rendben. – csattantam fel, de tudtam, hogy még nagyon meg fogom bánni ezt a döntésemet. 


Szóval, remélem tetszett az új rész, és megdobtok pár komival, úgy mint az előzőnél.. :) 10 komi és... :P tudjátok :D

11 megjegyzés:

  1. De jó lett, remélem nem fog haragudni Zayn Lea-ra..:)
    Nagyon imádtam, de most én is megkívántam egy kis sütit..kár hogy már lassan este 10 óra:D:|
    Kérlek, siessa kövivel;)
    Puszi, Niki♥

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszett a rész:) Van egy meglepim:http://stolemyheart1d.blog.neon.hu/
    Siess a kövivel:)

    VálaszTörlés
  3. Én azt hittem, hogy a mappában Leáról lesznek képek! De így is érdekes.
    Én is remélem, hogy Zayn nem lesz mérges Leára. Bár szerintem ez Lea döntése és neki nem kéne ebbe beleszólnia!
    Várom a kövit! :)

    VálaszTörlés
  4. Haha, itt vagyoooook:))

    Igen, tudom, hogy nem voltam egy ideje, de én csak teljes nyugalombnan tudok olvasni, amikor átadom magam a történetnek:)) És a tiednek annyira szeretem:)))

    Annyira jól írsz, édes, hogy az csak na:)) De komolyan:) Tetszett, hogy végre van valaki, aki úgy írta a törit, hogy igenis ügyet csinált abból, hogy a netre kikerültek a fotók... Úgy utálom, hogy a legtöbb csaj tök idillikusnak írja le az egészet... És te életszerűen írsz, ami külön, jó pont:)

    Harrynek jól értem, hogy van valakije?? Ouups:D remélem nem a szemöldökszörny:DD

    Ez a cigis jelenet aranyos volt:) De tényleg:) A sütisnél meg nevettem Niallon:)olan édeees:)

    Tetszik, ahogy Daniella karakterét kidolgozod:) Én is pont ilyennek képzelem el.

    Jaj, amikor olvastam kb húsz perccel ezelőtt, hogy olyan komit vársz, mint az enyém úgy dagadtak a cicijeim a büszkeségtől:))))
    És annak a blogos díjnak is örülök, amit tőled kaptam:) tényleg megtiszteltetés, és esküszöm kirakom, csak előbb még el kell jutnom odáig:)

    Na édes, már telepofázom a faladat, csak szerettem volna, valahogy megfogalmazni hogy mennyire odavagyok a történetedért:) De tényleg:)) Nagyon jól csinálod, jól bánsz a szereplőkkel és kurva tehetséges vagy:))

    Sok imáádás<3<3<3 És próbáld ki a kólás sütit:D Isteni:)));)

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó lett kíváncsi leszek mi lesz majd ha ezt zayn megtudja...:) csak így tovább és siess a következővel.

    VálaszTörlés
  6. egyet értek az eköttem szolóval, kiváncsi vagyok és közben nyugtalan, hogy nehogy megint összevesszenek! :D

    VálaszTörlés
  7. szia tegnap találtam rá a blogra és nekem magyon tetszik mert imádom Zayn és mert nagyon jól irsz remélem minél hamarabb hozod az új részt puszi:Petra

    VálaszTörlés
  8. siess a kövivel csak most találtam rá a blogodra de nagyon tetszik !:DD

    VálaszTörlés
  9. nagyon tetszik az ahogy fogalmazol! :)

    VálaszTörlés
  10. nagyon nagyon tetszik :))) ügyi vagy .. ;) folytasd ... :)

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm szépen, hogy írtatok, nagyon jól esik! :)
    Nety, téged csak imádlak♥ :D köszönöm:)

    VálaszTörlés