2012. április 26., csütörtök

9. rész

(zene)

Tévedtem, amikor azt gondoltam, hogy másnap majd tudok beszélni Zaynnel. Egész nap elkerült, és az utána következő héten sem igazán voltunk kettesben. Amikor esetleg úgy alakult, hogy ketten voltunk egy szobában, akkor is gyorsan elment, arra hivatkozva, hogy valami sürgős, halaszthatatlan dolga akadt. Elsőre még elhittem, de miután egyre gyakrabban mondta ezt, feltűnt a dolog.

Próbáltam figyelmen kívül hagyni, és nem törődni vele, de már a 4. napom eléggé elszomorított a dolog. Őt szerettem meg a srácok közül a legjobban, vele beszéltem a legtöbbet, és most kerül engem, de nem tudom miért.

A fiúkat többször kérdeztem, de mind csak a vállukat vonogatták, miközben biztos voltam benne, hogy tudják, mi a baja Zaynnek. Többször próbáltam beszélni vele, de mindig csak lerázott, így egy idő után már feladtam.

Viszont történt egy jó dolog is a héten. Egyik nap, miután már nagyon unatkoztam, eszembe jutottak Zayn szavai, amiket egyik éjszaka mondott a konyhában, és felkerestem a fotóst, hogy szeretném, ha csinálna rólam pár képet.

Nagyon örült, hogy végül elfogadtam az ajánlatát. Megbeszéltünk egy időpontot, én pedig már alig vártam, hogy elérkezzen. Ahhoz képest, hogy az elején mennyire nem érdekelt, mostanra már felkeltette a kíváncsiságomat.

Az indulásom előtt 1 órával kezdtem el készülődni, és fogalmam sem volt, hogy mégis mit vegyek fel. Tudtam, hogy nem kell kiöltözni, és ott majd amúgy is adnak ruhát, de mégis jól akartam kinézni.

Miután kiválasztottam a megfelelő ruhadarabokat, fogtam egy fehérnemű szettet, és bementem a fürdőszobába. Csak egy gyors zuhanyra volt időm, de pont elég volt.  Ez után felvettem a ruhákat, és megállapítottam, hogy jó lesz. Nem sminkeltem ki magam, és a hajamat is csak egy laza copfba fogtam, mivel tudtam, hogy ott majd úgyis megcsinálják.
Miután kész lettem, elégedetten vettem tudomásul, hogy jól nézek ki, még a smink nélkül is, majd elindultam.

Volt még egy kis időm, ezért leültem Liamhez, és Zaynhez a konyhába.

- Hová készülsz? – kérdezte Liam, miután végig nézett rajtam.
- Emlékeztek, amikor voltam veletek azon a fotózáson, és a fotós, Jack adott egy névjegykártyát? Felhívtam, és úgy gondoltam, hogy elfogadom az ajánlatát, és kipróbálom. – mosolyogtam rájuk.
- Tényleg? Ez szuper, örülök neki. – nézett rám Zayn, és meglepődtem, hogy hozzám szólt, sőt, még mosolygott is mellé.
- Igen. Igazad volt, bajom nem lehet belőle. – vontam vállat.
- Ez szuper. Mikor mész?
- Öhm, most. – mondtam, majd felálltam, miután ránéztem az órámra. – Szorítsatok, majd jövök.

Intettem nekik egyet még, aztán már ott sem voltam. Taxival mentem, mivel gyalog kicsit sokáig tartott volna, és oda sem értem voltam időben.

- Szia. – köszönt nekem Jack a stúdióban, hatalmas mosollyal az arcán, amikor bementem.
- Helló. – mosolyogtam. Adott két puszit, és intett, hogy menjek utána. Elindultunk egy kisebb folyosón.
- Örülök, hogy itt vagy, Lea. Reméltem, hogy végül meggondolod magad.
- Én pedig remélem, hogy jól döntöttem. – mondtam.
- Biztos vagyok benne, és később majd te is rá fogsz jönni. Most viszont gyere, bemutatlak a sminkesnek. – húzott be egy ajtón.

Körbemutatott azoknak az embereknek, akiknek ismerniük kell itt, aztán először kiválasztottuk a ruhámat, majd kisminkeltek, és végül utoljára maradt a hajam. 1 óráig biztosan készültem, de én egy kicsit sem unatkoztam. Élveztem az egészet, miközben a lányokkal beszélgettünk. kikérdeztem őket, sok dologról, ők pedig készségesen válaszoltak nekem.  

- Na, készen vagytok? – jött be Jack, pont miután elkészültem.
- Igen. – mondta Vicky a fodrász csajszi.
- Szuper, gyönyörű vagy Lea. – mosolygott rám. – Akkor, ha gondolod, kezdhetjük is.
- Rendben, menjünk. – bólintottam.

Elkezdődött a fotózás, az elején még izgultam, de aztán felszabadultam, és még élveztem is. Sokat nevettünk, Jack nagyon vicces, és egyáltalán nem vette szigorúan. Kicsit bénáztam néha, de amúgy minden rendben volt. Örülök, hogy eljöttem, igazán jól éreztem magam, és miután csináltunk vagy 1000 képet, Jack megmutatta őket. Szerinte, és szerintem is nagyon jók lettek. Azt mondta, hogyha készen lesznek, majd elküld belőle nekem párat. Ez után visszamentem az öltözőbe, és átvettem a saját ruháimat.

- Akkor Lea, majd hívlak, vagy írok neked, ha a barátom megnézte a képeidet, rendben? – kérdezte, mikor már éppen kifelé tartottam.
- Persze, jó lesz. Köszönöm még egyszer Jack a lehetőséget. Igazán jól éreztem magam. – mosolyogtam.
- Nincs mit. Légy jó, szia, Lea. – köszönt el, majd két puszi után visszament az épületbe, én pedig haza.

- Megjöttem. – kiáltottam el magam, amikor beléptem az ajtón, és levettem a cipőmet.
- Nappali. – szóltak vissza, én pedig beszaladtam hozzájuk, majd lepattantam Harry mellé a kanapéra.
- Na, milyen volt?
- Hú, szuper! Imádtam. Jack nagyon jó fej volt, és a képek is szuperek lettek Azt mondta, hogy majd küld nekem belőle párat.
- Az szuper, örülünk, hogy jól érezted magad. – mosolygott Niall, én pedig csak most vettem észre, hogy mind az öten szépen fel vannak öltözve.
- Ti hová mentek? – kérdeztem.
- Koncertünk lesz. – válaszolt Liam. – Eljössz? Mindjárt megyünk, csak várjuk az autót.
- Aha, igen, csak gyorsan átöltözök. – bólogattam hevesen, majd felpattantam és már mentem is be a szobámba, de még hallottam, hogy valaki utánam szólt, hogy siessek.

Nem gondolkodtam sokat, mivel tudtam, hogy sietnem kell, ezért csak kiszedtem pár ruhadarabot a szekrényemből, felvettem őket, és már kész is voltam, a srácok pedig szóltak, hogy indulás, így elindultunk a koncert helyszínére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése