2012. december 6., csütörtök

45. rész


http://www.youtube.com/watch?v=aNzCDt2eidg

Lassan lépkedtem az úton, egy szál fehér rózsával a kezemben. Az arcomat lehajtottam, és a földet kémleltem. Nem akartam, hogy az emberek felismerjenek, nyugalmat szerettem volna. Szerencsére zavartalanul eljutottam a temetőhöz, majd kinyitottam a kaput, és beléptem rajta. Lea sírja nem volt messze a bejárattól, így pillanatok alatt odaértem, és megálltam előtte. Nagyot sóhajtottam, aztán a virágot belehelyeztem a sírkőn lévő, fekete márvány vázába, majd felegyenesedtem. Régen nem jártam erre, már nagyon rég látogattam őt meg utoljára, de tudtam, hogy most ki kell jönnöm hozzá, hiszen ma van a születésnapja. Már egy csodás 20 éves, fiatal nő lehetne.
Halvány és egyben szomorú mosoly szökött az arcomra, ahogy eszembe jutott a gyönyörű arca, csilingelő nevetése, vidám, kedves természete, ami még mindig élénken élt az emlékezetemben, és kegyetlenül hiányzott.
 Hiányzott, hogy a koncertek után boldogan ugorjon a nyakamba, és megdicsérjen, milyen jók voltunk. Hiányzott, hogy reggel kis puszikkal ébresszen fel, és, hogy éjszaka a karjaimba bújva elaludjon. Hiányzott az ölelése, a csókja, a nevetése. Mindene hiányzott. De a legfőképpen, Ő hiányzott. Minden nap gondoltam rá, nem volt olyan nap, amikor ne jutott volna legalább egyszer, az eszembe. Olyankor különböző dolgokon merengtem, hogy vajon, hogyan alakult volna kettőnk sorsa, ha nem szakít szét minket ez a szörnyű, tragikus betegség, kettő, fájdalmas évvel ezelőtt.
Nem bírtam visszatartani, a  könnyeim akarva-akaratlan buggyantak elő a szemeimből, ahogy rágondoltam. Eszembe jutottak pillanatok, amiket együtt éltünk át, a sok közös nevetés, a veszekedések, a szeretkezések, a boldog pillanatok. Az együtt töltött idő minden egyes percét élveztem, amit vele tölthettem, és soha, egyetlen pillanatát sem fogom elfelejteni, és nem cserélném el semmiért ezeket, az emlékeket, amik hozzá kötöttek.

Szemeim hirtelen a márványkőn lévő feliratra siklottak.

Lea Collins
1994. 05. 20. – 2012. 12. 07.

Nem tudtam levenni a tekintetemet a feliratról, akárhogyan is akartam. Csak néztem, és közben arra gondoltam, hogy milyen igazságtalan az élet. Lea nagyon kevés ideig élt, sok mindent nem tapasztalhatott meg, még előtte lett volna egy egész hosszú, és boldog élet, de sajnos a sors kegyetlenül közbe szólt, és neki csak ennyit adott. Mindössze 18 évet. 

A halála utáni napok nagyon nehezek voltak a számomra. Az volt életem legfájdalmasabb időszaka, amiből azt hittem, hogy soha nem állok talpra. Nem akartam elhinni, hogy ez történt vele, hogy már nincs tovább. Nem ölelhetem magamhoz, nem csókolhatom meg, hogy már soha nem súgja a fülembe, hogy mennyire szeret. Volt időszak, amikor én is meg akartam halni, úgy éreztem, hogy nincs értelme az életemnek nélküle, hogy nem tudok tovább élni, ha ő nincs velem. Elveszettnek, gyengének és üresnek éreztem magam. A fiúk és a szüleim próbálták tartani bennem a lelket, de nagyon nehéz volt. Sokszor kívántam, hogy újra találkozzunk, de tudtam, hogy lehetetlen. Rengetegszer feküdtem le úgy, hogy reggel majd felébredek ebből a rémálomból, és akkor újra ott lesz mellettem, aztán megnyugtat, hogy semmi baj, ez csak egy rossz álom volt, de sajnos ez  soha nem történt meg. De éreztem, hogy itt van, itt van velem, és soha nem hagy el. Hiszen, ahogy én megígértem neki, hogy boldog leszek, ő ugyanúgy megígérte, hogy örökké itt marad. A szívemben.
Sok időbe tellett, mire elfogadtam, hogy mi történt, hogy Lea elment, és soha nem jön vissza. Nem akartam beletörődni, és elfogadni, hogy már nincs többé. Először haragudtam rá, amiért feladta, dühös voltam, hogy nem harcolt az életben maradásért. Dühös voltam, amiért itt hagyott, egyedül, védtelenül, tele fájdalommal a szívemben. Egy idő után aztán a haragom enyhült, és elfogadtam, beletörődtem a ténybe, miszerint Lea már soha nem fog visszajönni, hogy soha nem láthatom őt többé. Nehezen, de sikerült elfogadnom egy idő után, hogy elment. Tudtam, hogy nem hagyhatom el magam, mert ő nem ezt akarná. Tudtam, hogy erősnek kell maradnom, hiszen megígértem neki. Szavamat adtam, és aztán mindennap egyre könnyebb, és könnyebb volt.
A szemeim még mindig könnyes volt, amikor hatalmasat dörrent az ég, ezzel kiszakítva engem a gondolataimból. Szomorúan néztem a virágot, amit hoztam neki, aztán felnéztem az égboltra, ami sötét felhőkkel volt tele, és gondoltam, hogy hamarosan zuhogni fog, ezért úgy döntöttem, hogy ideje indulnom.
- Soha nem foglak elfelejteni. – suttogtam, pár perc múlva, amikor erőt vettem magam, majd egy utolsó pillantást vetettem még a nevére, aztán megfordultam, és elindultam kifelé a temetőből.

Az utat ezúttal is gyalog tettem meg, jól esett a séta, és kitisztultak közben a gondolataim. Szerencsére az eső váratott magára, és nem kapott el útközben, amiért most nagyon hálás voltam.
Arcomra akaratlanul egy óriási és ezúttal boldog mosoly szökött, ahogy megpillantottam a házat, ahová tartottam. Pillanatok alatt odaértem, majd csengettem.
- Szia. - nyitott ajtót mosolyogva Ava.
- Szia. - köszöntem neki, aztán beljebb léptem, és megcsókoltam.
- Jól vagy? - kérdezte, miután ajkaink elváltak egymástól. Tudta, hogy milyen nap van ma, ahogy azt is, hogy Lea milyen fontos volt nekem.
- Igen. - bólintottam.
- Akkor jó. - mondta, és végigsimított az arcomon, mire én csak magamhoz öleltem. Örültem, hogy nem kérdezett többet, tudta, hogy nem akarok beszélni, és, hogy csak arra vágytam, hogy magához öleljen, ezzel jelezve, hogy ő itt van, és minden rendben lesz. Azt hiszem ez az ok, amiért olyan könnyen beleszerettem, hogy mindig megértő volt velem, kedves, és mindig tudta, érezte, hogy mit szeretnék, kérdezés nélkül.

 Lea halála után, nem gondoltam, hogy valaha is fogok mást szeretni, hogy túl fogok rajta lépni, de sikerült. Azt hittem, hogy azt az űrt, ami bennem tátongott, már senki nem töltheti be, hogy soha nem leszek már a régi, hogy nem fogok tudni, szeretni, és, hogy már nem leszek többé boldog és vidám, mindaddig, ameddig a sors nem hozott össze Avaval. Véletlen találkozás volt, de amikor megpillantottam, először, Lea halála után tudtam másként nézni egy nőre. Bennem volt az érzés, hogy meg kell őt ismernem, hogy nem szabad elengednem, és nem is engedtem. Ava rengeteget segített nekem, mindent elmeséltem neki, és ő megértett. Segített újra szeretni, mellette újra tudtam nevetni, tudtam értékelni a szépet, és tudtam örülni a jónak. Nem éreztem bűntudatott, hiszen tudtam, hogy Lea is ezt szerette volna, hogy boldog legyek. Megígértette velem, amikor utoljára beszéltünk.
"Csak ígérd meg nekem, hogy boldog leszel, és, hogy soha nem fogsz elfelejteni."

Betartottam az ígéretemet, hiszen boldog voltam, és tudtam, hogy soha nem leszek őt képes elfelejteni. Történjék bármi, ő örökké a szívemben lesz.




                                    Vége


Sziasztok! Elérkeztünk az utolsó részhez, és szomorú vagyok, mert szerettem írni ezt a történetet, de egyszer mindennek vége, sajnos. Nagyon szépen köszönöm mindenkinek, aki olvasta, aki véleményezte, és, hogy mindig türelmesen vártátok az új részt. Kérlek most mindenkit aki olvasta, hogy írjon pár szot, és ha lehet, ne csak erről az egy részről, hanem az egész sztoriról, hogy mit gondoltok, és, hogy tetszet-e a befejezést. Nagyon szépen köszönöm mégegyszer mindenkinek, imádlak titeket. ♥

26 megjegyzés:

  1. Nem gondoltam, hogy ennyire szomorú lesz. Kicsit sírtam is, de közben meg nagyon tetszett. Én mindenen képes vagyok sírni, de a szerelmes sztorikon csak akkor szoktam, ha nagyon szomorú és nagyon jó is egyben, és ez az volt. Már az ezelőtti résznél is kicsit elérzékenyültem, de ez... Nem találok szavakat! Neked nagyon megy az ilyen elmélkedős részek írása, nem hiába szereted a drámákat. :) Sajnálom, hogy vége lett és azt is, hogy így lett vége, de örülök, mert nem lett sablonos. Többször is előhoztad ezeket a drámákat a sztoriban és nekem mind tetszett. Főként, amikor rátalált az anyukájára Lea. Rátapintottál a gyenge pontokra, amivel sírásra kényszeríted az olvasót. (Ezt vedd dicséretnek, mert annak szántam :D) Azért remélem a Justinos történetnek nem tervezel ilyen drámai véget, mert egy nagyon boldogot is szívesen olvasnék tőled. :) Köszönöm, hogy olvashattam! :)
    Puszi
    Bea ♥

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszett a történeted kollektívan. Megérintett a betegség belevonásra és Lea halála. Mondhatom azt, hogy az utolsó fejezeteket végig bőgtem. Mindezek mellett imádtam. :) remélem írsz még történetet, sok sikert a továbbiakhoz! :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem összességében tetszett ez a blog.Már az első rész megfogott mai napig emlékszem arra ahogy leírtad,hogy Leának lefolyt a szemfestéke a sírástól és az esőtől és arra is hogy mennyire elázott az esőben.Akkor jött Zayn.Voltak olyan részek amik kimagaslóan jók voltak és voltak olyanok is amik nem igazán tetszettek.De mindenhol vannak hullámvölgyek :)
    Utálom a szomorú befejezéseket, de ezt elolvastam.Mármint úgy, hogy megérintett teljesen.Nekem igazán tetszet:) Remélem másik blogot írod ;) :D

    VálaszTörlés
  4. Óóó édes istenem.. tulajdonképpen én sem gondoltam volna hogy ilyen vége lesz, de hát nem kell minden történetnek happyendnek lennie:) Lea én mindig nagyon szerettem a blogodat, minden részt örömmel, és kiváncsisággal olvastam:) Szerintem remekűl írsz, és nagyon remélem, hogy fogsz majd még egy blogot irni:)

    VálaszTörlés
  5. Még mindig emlékszem az első részre amikor megtudta hogy örökbe fogadták.Aztán jött Zayn és kuszálódtak a szálak :D Személy szerint nagyon szerettem és nagyon sajnálom hogy vége lett de igaz egyszer mindennek vége.Csak gratulálni tudok ehhez a történethez igazán jól lett kitalálva a vége szomorú de ez van :) tudnod kell hogy a másik blogod is nagyon tetszik és szerintem nagyon jól írsz :) igaz voltak benne részek amik kevésbé tetszettek de a legtöbb olyan volt hogy lerágtam a körmöm :D szóval még egyszer gratulálok!!remélem a másik blogodat azért még folytatni fogod :):*

    VálaszTörlés
  6. tudni kell rólam, hogy nagyon kritikus vagyok azzal kapcsolatban, hogy mi tetszik. de ez a blog nagyon tetszett/tetszik és igazán megtetszett a történet is. az kell mondjam, hogy nagyon jól írsz és tetszik a írás stílusod. tetszett mindegyik rész, de ez a kedvencem és nem az ért mert vége, hanem mert ez a részben minden benne van, hogy egy ember mit tud érezni egy másik emberélt. És nagyon gratulálok, mert igazán jó lett :)

    VálaszTörlés
  7. Szia. Hát konkrétan sírógörcsöt kaptam úgy a második mondat után, hallgattam a zenét olvastam és a hatás nem maradt el! Annyira megszerettem Leat meg Zaynt a történeted alatt külön-külön és mint párt is, rossz, hogy vége van a történetednek, de Zayn ennél jobb véget nem tudtál volna írni, hisz Zayn betartja Leanak tett ígéretét: boldog, és soha nem felejti el! Köszönöm neked ezt a csodás élményt amit a történeteddel adtál, nagyon hálás vagyok érte! :)
    Puszi
    Linda

    VálaszTörlés
  8. úr isten. tökéletes befejezés... még mindig nem tudom abba hagyni a sírást. el használtam egy 100-as pzs-t. gratulálok ehez a bloghoz. tökéletes volt/lesz.szia

    VálaszTörlés
  9. Szia!Az egész történet nagyszerű,nem az a megszokott nyáron találkozás az 1D-vel összejövök az egyikkel.Te nagyon egyedin írtad meg,ez nekem valamiért egy különleges blog,nagyon szeretem és a kedvencem!Újra elkezdem olvasni elölről:) Nagyon szomorú rész lett,de egyben nagyon jó is.Nem tudom,hogy csinálod,hogy ilyen jól írsz!Ismét végig sírtam ezt a részt is.Örülnék egy másik blogodnak is:)
    Én tényleg köszönök mindent,csodálatos vagy!:)♥

    VálaszTörlés
  10. Szia!Imádtam minden betűt amit írtál és nagyon-nagyon vártam mindig az új részt!Nagyon jó történet volt és sajnálom,hogy vége lett,de nagyon szép lett a befejezés.Én személy szerint megkönnyeztem az utolsó részt.Gratulálok hozzá!

    VálaszTörlés
  11. Basszus. Kajak itt sírok. Esküszöm fogok írni kommentet, de ez a rész mintha rólam íródott volna. Ne haragudj, tényleg fogok. Csak akartam, hogy tudd, hogy elolvastam:)♥ Amint összeszedem magam írok, jó?

    VálaszTörlés
  12. Gyönyörű:) Nagyon szépet írtál:) engem igazán, az utolsó mondat fogott meg:)

    VálaszTörlés
  13. Délelőtt találtam rá a blogodra de olyan gyorsan haladtam vele hogy este 10re már ki is olvastam :)) az utolsó 2részen gyakorlatilag ugy sírtam mint vmi ovis.A szüleim meg csak lestek hogy miért bőg ez a gyerek a gép előtt:D:D:D A legjobb blog amit eddig olvastam.puszi (:xx

    VálaszTörlés
  14. Ez... egyszerűen elképesztő volt. Próbáltam visszafogni magamat, de szétsírtam a szemeimet. Nagyon szép, kerek vége lett, köszönöm, hogy olvashattam egy ilyen szép blogot, remélem, hogy lesz még 1D-s blogod! Tehetséges vagy. :)
    Xx Nikii

    VálaszTörlés
  15. Szent ég... tegnap olvastam egy 1D-s oldalon ajánlották a blogod. Fantasztikus volt,konkrétan egész éjszaka ezt olvastam és azóta a rész óta hogy közölték Zaynnel a leukémiát már folytak a könnyeim és a vége... phuh... csak tudd hogy nagyon megindított ez a sztori úgyhogy elismerésem. <3<3<3

    VálaszTörlés
  16. en is elsirtam magam a vegere uram atyam szeheny Lea en nagyon szereteem akis veszekedeseket es az egesz tortenetet 2 nap alatt kiolvastam az egesz blogodat nagyon jo volt es megegyszer mondom kar h szomoru lett a vege de ez igy lett jo ez a blog es koszonom h megcsinaltad ezt a blogot :D

    VálaszTörlés
  17. Ez a valaha volt legjobb blog amit olvastam eddig!Fantasztikusan írsz.A történet is nagyon jó...én is sírtam nem csak a végén hanem már a végjátéknál is, nagyon megható és aranyos a befejezés.Gratulálok!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

    VálaszTörlés
  18. Ez a harmadik blog amiben meghal a főszereplő.. és ez a második blog amiben rák miatt hal meg. :| akár hányszor elolvasok egy ilyen blogot mindig sírok! Most sem maradt el. Nagyon tetszett az egész történet, nagyon jó volt. Nem minden történetet tudok ennyire átérezni, ezt viszont sikerült. Köszönöm, hogy ilyen maradandót alkottál amire egy év múlva is emlékezni fogok. Tudni fogom, hogy igen van egy lány akit Leának hívnak/becéznek és egy nagyon jó történetet hozott össze ami képes volt kicsalni tőlem pár könnycseppet. Remélem lesznek még hasonló jó írásaid! Gratulálok! <3

    VálaszTörlés
  19. Nagyon tetszett a történet. 1.:A címből sejtettem, hogy ez lesz a vége, de ahogy olvastam kezdtem reménykedni, hogy minden rendben lesz, jó lesz a vége. De, aztán jött a betegség... Szerintem, ennél jobb véget nehezen lehetett volna írni, ez pont így jó. 2.: Szerintem nagyon jól írsz, nekem az érzelmek nagyon jól lejöttek.Teljesen együtt tudtam érezni a szereplőkkel. Gratulálok!

    VálaszTörlés
  20. Nagyon, nagyon szépen köszönöm a komikat, főleg azoknak, akik minden részhez írtak nekem, és köszönöm, hogy kitartóan vártátok a részeket. Örülök, hogy tetszett a sztori, és köszönöm, hogy volt kinek írnom, hogy olvastátok, hogy véleményeztétek. Köszönöm.

    VálaszTörlés
  21. Nekem nagyon tetszett, egy nap alatt elolvastam :)
    Bár kicsit szomorú a vége :( Hát mit ne mondjak az utolsó részeket végig sírtam! :$$:S
    Nagyon jól írsz,tehetséges és sok sikert továbbra is!

    VálaszTörlés
  22. Ez valami fantasztikus volt... Pár napja találtam rá erre a blogra, de már az elején annyira megfogott, hogy le sem tudtam tenni:) volt hogy hajnal 2-ig olvastam, mert egyszerűen megnyugtatott, boldoggá tett, de volt pl a végén, hogy majdnem elsírtam magam olyan szépen írtad le:) nagyon tehetséges vagy remélem tudod!

    VálaszTörlés
  23. Én tegnap este olyan 9-kor találtam rá!Olvastam egészen 4-ig XD Ebben a percben végeztem.Jobban mondva kb. 3 perec mert megvártam mi-g a könnyeimtől látok :) Igazából,én akkor kezdem el igazán sírni amikor Zayn mondta hogy Lea is azt akarta hogy boldog legyen :) Nagyon ügyesen írsz!Sok sikert a többi blogodhoz :)

    VálaszTörlés
  24. Szia Lea! Nagyon szomorú vagyok hogy vége a történetnek :( viszont annak nagyon örülök, hogy rátaláltál az írásra, mert komolyan mondom egy őstehetség vagy. Kiváncsi vagyok az újblogodra! Biztos ugyanilyen jó, vagy ha nem akkor jobb. :)
    xxX@Abii_

    VálaszTörlés
  25. Nagyon tetszett a vége :) Egy kicsit sírtam is , de tetszett :)

    VálaszTörlés
  26. sya oltárian joohl irsz nekem akkora gomboc not a torkomba, mert az utoolso 4 reszt szo szerint vegig zokogtam nagyon joohl irsz ilyen jooht nm naon olvastam meg koszonom, hogy olvashattam esz hogy bele szerethettem a tortenetbe

    VálaszTörlés